09 de juliol, 2007

Un mono m'ha fotut l'aigua!!

A veure, per on comenco..., vaig ser a Anantapur de diumenge a dijous, ara soc a Hampi, pero aquesta nit pillo tren nocturn a Hyderabad. Els dies a Anantapur van transcorrer carregats d'emocions, llagrimes, somriures i mirades de complicitat..., per desgracia, el meu hard disck no funciona correctament, aixi es que no puc penjar les fotos de la meva nena, la Manusha.. :-(( ni un munt de fotos que vaig fer a la fundacio...mes de 200..!!, ja les penjare quan arribi a la civilitzacio i pugui solucionar-ho, ara haig d'anar buidant la tarjeta de memoria en cd's...

A Anantapur no vaig parar quieta malgrat els impediments, el primer dia no vaig poder sortir de visites amb la fundacio, ja que hi havia vaga d'agricultors amb piquets a la carretera, pero per la tarde, semblava mes tranquil i vaig agafar un rickshaw al poble, on vaig fer molts amics i moltes fotos :-)

No recordo quin dia, pero alla em vaig trobar un gallego i ara estem anant junts, avui hem conegut un madrilenyo que potser ens trobem mes endavant a Tirumala o Thirupati...no se...
Despres de viure l'increible experiencia d'Anantapur, vam agafar un bus a Ballady i d'alla un altre a Hospet, des d'on vam arribar en rickshaw a Hampi.
Els viatges en bus a l'India son molt entretinguts, sobretot quan estas atrapat contra una finestra i 50 caps miran-te com si fossis un extraterrestre o algo similar... per no parlar de la carretera, be...per ser mes exactes, seria com unes quantes trinxeres alineades, ja que amb el tamany dels forats hi cap el bus sencer...!! el cul et queda com una magrana!! jeje, hi havia sotregades que aixecaves el cul 2 pams del teu seient!, a mi fins i tot se'm van trencar els pantalons...

Un cop a Hampi, ufff! ...es una meravella pero alhora un lloc molt peculiar...tothom t'avisa dels perills i que no vagis sol enlloc, que t'has de registrar a la policia nomes arribar, que no esta permes beure cervesa ni fumar cosetes que no siguin tabac, pero alhora esta chupat aconseguir-ho, de fet en 24h ja ens haviem saltat totes les normes...jejjeje..hi ha uns ghats a la vora del riu...en fi..

Vam llogar una moto i vam tirar per l'aventura, hem estat 2 dies fent rutes de lo mes increible, ahir fins i tot vam creuar el riu en moto en lo que ells anomenen varapuragadi (un ferry, vaja), pero lo mes divertit es que consisteix en un especie de cascara gegant de coco, que en definitiva son unes canyes de bambu, una mica de tela i pintura asfaltica per "impermeabilitzar", la qual cosa no funciona massa, ja que estan axicant aigua constantment, quan penji la foto flipareu!! Vam pujar fins al temple del monos que esta al cim d'una muntanya, aixi es que despres d'uns 100 esglaons comences a pensar que de fet, te la sua veure monos en un temple, pero al final, ho fas.. :-) Et passes l'estona esquivant els monos que si et descuides t'ho foten tot, un fins i tot ens va mangar l'aigua i s'hi va amorrar com un "pepe"....

Hem estat fent una mica el boig amb uns suissos molt simpatics, de fet, eren dues argelines i un iugoslau, que fa anys que viuen a Suissa..., hem compartit experiencies nocturnes ilegals a Hampi i visites insolites a llocs on has d'acabar escalant per arribar....sin comentarios! jajjajaj
Bueno, ara aqui son les 21.15h, aixi es que vaig a veure si trobo el "galleguinyo" perque el nostre tren cap a Hyderabad surt a les 22.30 i encara hem d'arribar a Hospet...
Us deixo amb algunes mostres dels colors de Hampi...