23 de juliol, 2007

Exterminant escarabats...rates, encara no...

Un cop exprimit Kerala (tenint en compte que esta en plens monzons), vaig pensar que havia arribat el moment de tirar cap al nord, cap a Calcutta. Anar sobre la marxa es molt hippy i molt maco, pero te els seus inconvenients...Resulta que no hi ha cap vol directe desde tan al sud, i a sobre, no hi ha places i/o valen una pasta...Despres de tombar com una lirona per guanyar temps, no quedar-me parada i estalviar pasta, vaig lograr comprar un bitllet al tren nocturn fins a Chennai, i un vol Chennai-Calcutta.

El tren a Chennai va anar forca be,encara que no vaig poder menjar res i em vaig passar mitja nit matant escarabats, tots eren a prop de la motxilla, aixi es que espero o ser jo la que els esta "passejant" per mitja India...!! :-0

Al Raj hostel tambe m'hi esperava una mica de vida salvatge, aixi es que he seguit amb la matanca, fins crear-me un tecnica...fastigos, us estalvio els detalls...D'altra banda, no paro de rascar-me, espero no haver agafat polls... pero quan mes hi penso, mes em pica!!

Vaig consumir la tarda, entre un animat bazar i un depriment barri marginal, una mica de tot.. El sopar va ser interesant.., vaig triar un lloc aparentment decent prop del hostel. Vaig demanar una sopa de ceba i pasta amb verdures. Tothom em mirava com si esperessin veure com mejava i queia fulminada,...buff!! es que apunt vaig estar...! jo, molt digna, vaig aguantar el riure sota el nas i vaig fer unes mossegades amb naturalitat.....collons!! quin fastig!!

Havia de sortir cap a l'eroport a les 4 del mati, vaig acordar un rickshaw, que ha decidit deixar-me tirada!! el molt....XXX!!, per sort, els del hostel m'han ajudat, han sortit al carrer a despertar un pobre desgraciat dels que dormen al carrer i fer que em portes...no les tenia totes, pero quan he avistat l'aeroport (que es a 16km de la ciutat), quasi em cau la llagrimeta!!!
A les 8.30h del mati, he arribat a Calcutta.... en vista de l'oferta, he triat aquest fantastic allotjament: