02 de juliol, 2007

Ei! mira!! una guiri...!!

Namaste desde Anantapur!!, bueno, ja soc aqui en un ciber ple de mosquits que estan fent un festi amb mi... El viatge en tren,com era d'esperar, va resultar d'allo mes entretingut..., depres de canviar de vago 50 vegades per trobar la classe que corresponia al meu bitllet, vaig haver de de jugar a respondre les mateixes preguntes durant 5 hores...bufff, 3 vagons per davant i 3 vagons per darrera es van dedicar a turnar-se el seient del meu costat i explicar-me la seva vida..., en indhi, es clar...! son com nens!!

Buscaven com a desesperats un traductor per la conversa...,els nens feien cua per sentir uns segons de musica al meu mp3, i families senceres venien per que els fes el seu retrat..jajjaja! es pasen tot el viatge movent-se tren amunt, tren avall, cada cop que passava algu, el del meu costat, feia algo aixi com...."eii! mira! una guiri!!,vine, seu! pregunta-li "what's your name"...,llavors, m'empenyien contra la finestra per fer-li un lloc al nou...tot plegat molt divertit, ens vam despedir amb abracades i bendicions...una mostra de les meves companyes principals: