23 de juliol, 2007

Terapia anti-stress als Backwaters

Kerala es la zona mes despreocupada de pais, amb la seva culminacio en el recorregut pels backwters de Kollam a Alleppey on surques en barca una complicada xarxa de rius, llacs, llacunes i canals, lliscant en lentitut entre poblats, arrossals i cocoters. Es l'arquetip del paradis tropical, on les platges perfectes linden amb selves de palmeres i plantacions d'especies que embriaguen els sentits. En fi, es exactament a lo que m'he dedicat, a embriagar els sentits lliscant en una barca-cabana en un recorregut de dos dies :-)

Per si la situacio podia provocar estres, em vaig otorgar a priori un massatge ayurvedic (antiga medicina natural india), que va consistir en quedarme en pilotes, estirar-me en una especie de taula forense de fusta i que dos dones m'embadurnessin d'un oli medicinal fregant al unisono!!, em van pringar d'oli fins i tot el cabell!!, despres em van fer un vany de vapor dels antics, un olla a vapor conectada amb una manguera a una gran capsa de fusta (on era jo), i un forat per treure el cap...despres em van rentar "ben rentadeta" ;-) i ale! cap a casa! No em va acabar de fer el pes...