14 de juliol, 2007

Aparta els mosquits que no et veig

Namaste desde Thirupati, a veure, em vaig quedar que pillava un tren nocturn i 11h despres vaig arribar a Hyderabad. La veritat es que es bastant horrible, alguna mesquita poc elaborada i les 4 torres del Charminar, son l'unic interes arquitectonic, encara que, d'altra banda, el que realment et queda i et sorpren, es que amb una poblacio de 800.000 hab, estan tots al carrer, alla parats, miran-te, aqui no treballa ni Ganesh...jejejje. Vaig trobar un nou company de viatge, es de Sabadell.

L'endema, vaig decidir marxar d'aquell bullici per caure en un altre similar, Warangal, sorollos fins rebetar-te els timpans, pero que ofereix uns temples i unes runes forca interesants, es molt rural, aixi es que no havien vist un turista desde ves a saber quan...els nens cridaven "america, america!!", mentre dotzenes d'ulls t'avistaven 100 mestres abans i 100 metres despres del teu pas...per acabar de guarnir el lloc, nuvols de mosquits i lluitaven per la supervivencia entre batallons de sargantanes de tamany considerable, atiborrades per l'abundancia d'aliment...les masses espesses de mosquits semblaven no haver llegit res en referencia al repelent d'insectes que ens posavem compulsivament, aixi que van decidir picar-nos igualment... vam comprar una mosquitera inmediatament, ja que a l'habitacio, tambe hi teniem forca vida salvatge...
Els noi de Sabadell, no va poder veure massa cosa, ja que "se iba por la patilla" com un surtidor, jjejjej. Per la nit, voliem marxar cap a Thirupati, pero a la India tot es molt complicat, especialment els tickets de tren....